Fredag 26. juni spiller de norske fotballgutta mot Frankrike i fotball-VM! Vi ser kampen på storskjerm i kjellerstua i Langenes Arbeidskirke ⚽ Det er gratis inngang og alle er velkommen, men barnefamilier er spesielt invitert! Vi stiller med noe snacks og brus, men ta gjerne med noe ekstra til fellesskapet. Du stiller også med godt humør, flagg - og kanskje en fotballdrakt?
Dørene åpner kl. 20.30, mens kampstart er kl. 21.00
Bli med - heia Norge! 🇳🇴🇳🇴
Kontaktperson: Bård Andreas Lassen, mob. 99 64 07 39.